2018. március 5., hétfő

Almás paszternák rózsa (paleo)


Tegnap egy almás paszternák pürét csináltam a sült hús mellé, aminek a nagyobb része megmaradt mára. Ezt most továbbgondoltam, és a hercegnő burgonya mintájára elkészítettem. 
Így még sokkal mutatósabb és finomabb lett. 



A püré pontos mennyiségét nem tudom megmondani, nem mértem le. De a tegnapi alapot megnézve, kb. a 3/4 része maradt meg. 
Ehhez adtam 2 tojássárgáját, és 2 evőkanál gari darát. Kb. 10 percig hagytam állni, hogy a gari megduzzadjon benne, majd habzsákba töltöttem. Egy sütőpapírral bélelt tepsire kis rózsákat nyomtam belőle. 


180 °C-ra előmelegített sütőbe raktam, és kb. 30 percig sütöttem. A végén pár percre rákapcsoltam a grillt, hogy ilyen szép színe legyen. Ezt figyelni kell, mert mindenkinek másképp süt a sütője, nehogy megégjen. Tálalás előtt egy kicsit hagytam állni a tepsin, hogy langyosra hüljön, így könnyebb átrakni is. 



Ma egy rozéra sült kacsamell körete volt ez az almás paszternák rózsa. 









Nincsenek megjegyzések: