2009. december 6., vasárnap

Kenyér formában sütve




Nemrégiben sikerült vennem egy széthúzhatós sütőformát,amire már régóta fájt a fogam.



Ma végre eljött az ideje,hogy kipróbáljam. Egyszerű fehérkenyeret sütöttem benne öregtésztával, Limara receptje alapján.

A hozzávalók és a pontos recept IDE kattintva megtalálható.

Miután a tészta megkelt, megformáztam, sütőzacskóba tettem, és azzal együtt beleraktam a formába.Jól beliszteztem a tésztát,hogy ne tapadjon a zacskóhoz. Letakarva, meleg helyen jó másfél órán át kelesztettem.
De mivel nagyon megkelt, és a végén már alig fért el benne, levágtam a zacskó tetejét. Hogy legyen elég gőz a sütéshez, a sütő aljába egy kis lábasba vizet raktam.

Megjegyzés: Legközelebb csakis XXL-es zacskóval próbálkozom, vagy pedig egyszerűen kibélelem sütőpapírral a formát.

Nincsenek megjegyzések: